Opis forum
Administrator
Atrybuty określają siłę, szybkość wytrzymałość itp. naszej postaci. Od niej zależna jest co potrafi nasza postać. w każdym atrybucie musi być minimum 5 punktów.
Wytrzymałość:
-Wpływa na wytrzymałość na ciosy i ból.
-Określa ogólną kondycje postaci, jej wysoki poziom przydatny jest w długich walkach i intensywnych treningach.
-Pokazuje nam jak ciężkie zbroje możemy nosić.
Siła:
-Umożliwia noszenia ciężkich przedmiotów i broni.
-Określa siłę waszego uderzenia w walce wręcz lub używając broni.
Szybkość:
-Określa szybkość biegu i wyprowadzania ciosów naszej postaci.
-Wraz z zręcznością wpływa na częstotliwość i efektywność uników przed atakami.
Zręczność:
-Określa finezyjność naszych ataków, im wyższa jej wartość tym wyprowadzane będą one z bardziej niespodziewanych i trudniejszych pozycji.
-Im wyższa wartość zręczności, tym lepiej posługujemy się bronią białą.
-Wysoki poziom zręczności pozwala uniknąć wysokich obrażeń przy upadku.
-Wraz z szybkością wpływa na częstotliwość i efektywność uników przed atakami.
Koncentracja:
-Wpływa ma tylko i wyłącznie na większą możliwość uniknięcia ataku lub zaklęcia wyprowadzonego z ukrycia.
-Jest też odpowiedzialna za skupienie i jakość wyrobów alchemicznych.
Kontrola magii (KM):
-Określa w jakim stopniu posługujemy się magią.
-Wpływa na siłę i szybkość wykonania zaklęć ale nie wypływa na szybkość zaklęć.
-Potrzebny by zdobyć wyższy poziom magii.
Obowiązuje też taki oto system:
5-10-Marny
11-21-Słaby[w przypadku szybkości wolny]
21-31-Przeciętny
31-41-Ponadprzeciętny
41-61-Wielka
61-81-Gigantyczna
81-121-Niespotykana
121-...-Legendarna
Punkty atrybutów można tylko i wyłącznie zdobyć podczas misji, pisząc długie ładne posty z użyciem danego atrybutu, w walce, przyznaje obserwator, i podczas treningu danego atrybutu.
Offline